Meditation & Sounds 1.4 مدیتیشن و آرامش ذهنی اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

زندگی در دنیای پیچیده امروز مشکلاتی را برای افراد زیادی به دنبال دارد که یکی از آن ها را می توان بر هم خوردن آرامش ذهنی و روانی دانست؛ بسیاری از افراد به دلیل فراز و نشیب های زندگی با مشکلاتی نظیر عدم تمرکز، استرس، کم خوابی و … رو به رو هستند و راه های مختلفی را برای درمان پیگیری می کنند. اما یکی از بهترین روش های ممکن برای از بین بردن چنین مشکلاتی مدیتیشن می باشد.

Meditation & Sounds by Verv Premium

عنوان یک اپلیکیشن مدیتیشن و آرامش ذهنی مخصوص اندروید می باشد که توسط Verv Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های گنجانده شده

در این استارت اپ با همراهی پیشرفته ترین متد های روز کمک می کند تا بتوانید ذهن خود را آرام کرده و بدون نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت درمان، مشکلات ذهنی تان را برطرف سازید.

تمامی دوره های مدیتیشن موجود در این استارت اپ بر اساس هدف کاربر تنظیم شده اند ؛ به صورتی که می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به آن ها دسترسی داشته باشید و در زمان کوتاهی به آرامش برسید.

بخشی از مدیتیشن های موجود بر اساس رنگ ها تنظیم شده اند که هر کدام از آن ها تاثیری خاص را بر روی کاربر می گذارند. تنها کافیست 5 دقیقه وقت خود را در پایان هر روز به این برنامه اختصاص دهید و شاهد پیشرفت چشم گیری از بهبود مشکلات روحی باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 20 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام