Serenity: Guided Meditation & Mindfulness Full 2.20.2 مدیتیشن و خودآگاهی مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰

نظام اجتماعی و اقتصادی امروزی ما به گونه ای طراحی شده است که انواع فشار ها و چالش ها را به صورت روزانه به اعضای جامعه وارد می کند. فشار هایی که مستقیما روی ذهن و روان فرد تاثیر گذاشته و آرامش را از او می گیرند. اگر در مقابل چنین فشار هایی مقاومت خاصی وجود نداشته باشد، اضطراب، استرس و فشار های روانی می توانند سلامت روحی شخص را به خطر انداخته و آرامش را از او صلب کنند.

در چنین مواقعی استفاده از روش های مراقبه می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. مدیتیشن شامل انواع روش های مراقبه و رسیدن به خودآگاهی است که از هزاران سال پیش بین مردم در اقصی نقاط جهان انجام می شده است.

مدیتیشن یکی از روش هایی است که با آن می توان با خیلی از استرس ها و فشار های فکری دنیای امروزی مقابله کرده و به آرامش درونی و سازگاری بیشتر با جهان پیرامون رسید. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که با آن می توانید به یادگیری مدیتیشن پرداخته و فشار های روانی روزانه را از خود دور کنید.

Serenity: Guided Meditation & Mindfulness

 

عنوان یک اپلیکیشن برای یادگیری مهارت های مراقبه و مدیتیشن و همچنین اجرای گام به گام و راهنمایی شده جلسات مراقبه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Olson Meditation and Mindfulness Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

کار با این برنامه بسیار آسان است و با گذراندن یک دوره هفت روزه صوتی می توانید تمامی موارد اساسی و پایه ای مراقبه را فرا بگیرید. جلسات با مدت های کوتاه در نظر گرفته شده اند تا به راحتی بتوانید مهارت های مدیتیشن خود را بار ها و بار ها تمرین کنید. به صورت روزانه مدیتیشن های جدیدی در اپلیکیشن قرار می گیرد

که با استفاده از آن ها می توانید هر روز بخش متفاوتی از مراقبه و خودآگاهی را تجربه کرده و ضمن آوردن صلح و شادی به زندگی، استعداد های نهفته و خلاقیت خود را نیز آزاد کنید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 100 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام