Sleep Booster – Sleep Better Premium 3.20.1 رفع مشکلات خواب و بهبود کیفیت آن مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰

عدم داشتن خواب کافی و یا عمیق یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد به طور مداوم با آن رو به رو هستند؛ این مشکلات می تواند دلایل مختلف و متعددی داشته باشد که در هر فرد متغیر است. کسانی که در خوابیدن دچار مشکل هستند اگر در زمان کوتاهی برای برطرف سازی این اختلال اقدام نکنند در طولانی مدت تاثیر به سزایی بر آن ها گذاشته و از نظر جسمی و روحی دچار ضعف می شوند.

یکی از بهترین راه هایی که به وسیله آن می توان کیفیت خواب را بهبود بخشید دنبال کردن مراحل خواب و هم چنین ریشه یابی می باشد که کمک می کند به مشکلات تان غلبه کرده و با فراموشی و یا حل کردن شان خوابی آرام را تجربه نمایید.

علاوه بر این نرم افزار های متنوعی در این زمینه معرفی شده اند که با استفاده مداوم از آن ها شاهد نتایج خاصی خواهید بود!

Sleep Booster – Sleep Better

 

عنوان یک اپلیکیشن رفع مشکلات و بهود کیفیت خواب می باشد که توسط Boosters توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

اگر بخواهیم این نرم افزار را در کامل ترین حالت ممکن شرح دهیم می توان آن را یک چاقوی سوئیسی بدون نقص در زمینه برطرف سازی مشکلات خواب دانست که با استفاده از آن در مدت زمانی کوتاه، خوابی آرام و بدون هیچ گونه استرسی را تجربه خواهید کرد.

یکی از بهترین تکنیک هایی که توسط این استارت اپ برای بهبود سطح خواب اجرا می شود نوع تنفس می باشد! به صورتی که، کاربر با تنفس هایی عمیق و حساب شده بر سیستم عصبی خود غلبه کرده و هر نوع حس استرس و ترسی را از خود دور می کند.

جایگزین دیگر تغییر سیستم تنفسی استفاده از امواج صوتی تتا و دلتا می باشد که با نصب این نرم افزار به 30 صدای منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت. تمامی مراحل خواب شما زیر نظر گرفته شده و سیستم هوشمند موجود شما را در بهترین فاز ممکن از خواب بیدار می کند.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 91 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام