Run with Map My Run 21.6.0 دوندگی حرفه ای

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰

دوندگی نیز همانند بدنسازی جزو یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی است و پیش نیاز هر نوع فعالیت ورزشی محسوب می شود. برخی از افراد از این ورزش به عنوان اصلی ترین فعالیت خود استفاده کرده و همه روزه مسافت بسیاری را در مسیر های مختلفی می دوند تا هر روز سطح سلامتشان را ارتقاء داده و به امادگی جسمانی بالاتری دست پیدا کنند.

از این رو قصد داریم به عنوان یکی از بهترین سایت های اندرویدی فارسی زبان به کمک علاقه مندان به دوندگی بیاییم و آن ها را با یک اپ مخصوص در همین زمینه آشنا کنیم. Run with Map My Run + عنوان یک نقشه دوندگی حرفه ای می باشد که توسط شرکت معروف و معتبر MapMyFitness, Inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن به علاقه مندان به دوندگی کمک می کند

تا تمامی فعالیت های خود را در محیطی مخصوص و حرفه ای ثبت کرده تا در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشند. از نقشه های اینترنتی موجود نهایت استفاده را ببرید و با تعیین مسیر حرکت و فعال نمودن جی پی اس مکان خود را در هر لحظه از دوندگی بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود مشاهده کنید.

جدا از دوندگی زیر مجموعه های این رشته نظیر دوچرخه سواری، پیاده روی و… تحت پشتیبانی از نقشه هوشمند بوده و هر چیزی را در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت می رساند.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 70 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام