Meditation Music – Relax 1.9 موزیک و صدا های آرام بخش اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰

Meditation Music – Relax عنوان یک اپلیکیشن موزیک و صدا های آرام بخش می باشد که توسط Wisdomlogix Solutions توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به جوامع امروزی داشته باشید متوجه کاهش شور و حال انسان ها خواهید شد؛ این افسردگی و کاهش انرژی ناشی از فعالیت های زیاد و وظایف سنگین کاری می باشد.

نرم افزار Meditation Music – Relax

با مجموعه امکانات و قابلیت هایی که در اختیار تان قرار می دهد کمک می کند که به سطحی مطلوب از آرامش برسید. مجموعه ای از ده ها صدا و موزیک آرام بخش در این استارت اپ وجود دارد که هر کدام شان به نوعی نیاز های شما را برطرف می کنند.

افزایش سطح تمرکز، کاهش استرس، تجربه مراقبه ای بی نظیر و … از مجموعه امکاناتی است که اپ فوق در اختیار تان قرار می دهد. تمامی صدا های موجود در این مجموعه بر اساس عملکرد شان در دسته بندی های خاصی قرار داده شده اند که متناسب با نیاز های خود قادر خواهید بود هر کدام از صدا ها را اجرا کنید.

اگر صدا های پیش فرض توجه شما را جلب نمی کنند می توانید چندین صدا را با یکدیگر ترکیب کرده و یک موزیک کاملا اختصاصی را ایجاد نمایید. در زمان پخش صدا ها تصاویری مرتبط با فضای صدا پخش می شود که تاثیرات صدای در حال پخش را چندین برابر می کند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که پیش از خوابیدن اقدام به دفع استرس ها می کنید، می توانید از تایمر داخلی نهایت بهره را برده و مطمئن باشید که باتری گوشی هوشمند تان بیش از اندازه مصرف نخواهد شد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 36 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام