قفل دسکتاپ ویندوز، نسخه تجاری Desktop Lock Business Edition 7.3

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

وقتی کامپیوتر خود را در حالی که روشن است برای چند دقیقه ترک میکنید، آیا نگران هستید که شخص دیگری به آن سرک بکشد؟ در این صورت بهتر است قبل از اینکه از پای کامپیوتر خود بلند شوید آن را قفل (Lock) کنید.

مزیت قفل کردن دسکتاپ نسبت به خاموش کردن سیستم این است که وقتی بعد از چند دقیقه برگشید مجبور نیستید دوباره همه برنامه ها و پنجره هایی که در حال کار با آنها بودید را باز کنید. و اطلاعات ذحیره نشده شما هم باقی خواهند ماند.

روش های مختلفی برای قفل کردن دسکتاپ وجود دارد. مثل استفاده از منوی استارت و زدن دکمه Lock ، و یا پسورد گذاشتن روی اسکرین سیور و سپس فعال کردن آن، و همچنین روش های دیگر…

اما مشکل همه این روش ها این است که حتما باید خودتان به صورت دستی عملیات قفل سیستم را انجام دهید.

(البته میتوان از اسکرین سیور برای قفل شدن اتوماتیک سیستم استفاده کرد، ولی زمان آن به صورت دقیق قابل تنظیم نیست)

در این مطلب میخواهیم ساده ترین روش برای قفل کردن دسکتاپ را به شما معرفی کنیم. در این روش فقط با یک دابل کلیک ساده (و یا با تنظیم زمان و به صورت اتوماتیک) دسکتاپ سیستم شما قفل خواهد شد.

 

 

نرم افزار Desktop Lock ابزاری بسیار ساده و کم حجم برای قفل کردن دسکتاپ ویندوز است. این نرم افزار بعد از نصب یک آیکون روی دسکتاپ میسازد که با اجرای آن بلافاصله دسکتاپ قفل میشود. و برای باز کردن آن باید پسوردی که از قبل تعیین کرده اید را وارد کنید.

 

همچنین میتوانید حالت قفل اتوماتیک نرم افزار را فعال کنید تا اگر به صورت ناگهانی مجبور به ترک سیستم خود شدید، بعد از زمان معینی (مثلا 3 دقیقه) دسکتاپ را قفل کند

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام