ActionDash: Digital Wellbeing & Screen Time helper Premium 7.7.5 تایمر و سلامت دیجیتال اندروید!

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰

دستگاه های هوشمند روز به روز پیشرفته تر می شوند و بخش عمده ای از زندگی افراد جامعه را فرا می گیرند؛ به گونه ای که برخی از کاربران این اسمارت فون ها، چندین ساعت از زمان خود را در هر روز صرف استفاده از قابلیت های این دیوایس ها می کنند.

 

استفاده مداوم از وسایل دیجیتال علاوه بر آسیب های جسمی ممکن است آسیب های روحی مختلفی را نیز در پی داشته باشد. همین موضوع گویای اهمیت سلامت دیجیتال خواهد بود.

ActionDash: Digital Wellbeing & Screen Time helper Premium Unlocked

 

عنوان یک اپلیکیشن تایمر و سلامت دیجیتال اسمارت فون ها می باشد که توسط Action Launcher توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این برنامه را در چندین کلمه برای شما توصیف کنیم می توان آن را یک محافظ و یا به عبارتی تایمر برای زیر نظر گرفتن فعالیت های دیجیتال دانست؛

به گونه ای که می توان فهمید که در هر روز به چه میزان از اسمارت فون خود استفاده کرده اید و زمان تان را هدر داده اید! قابلیت های پر کاربرد گوناگونی در این اپ هوشمند وجود دارد که از بهترین آن ها می توان به سیستم تمرکز اشاره نمود؛

در این حالت استفاده از برنامه ها محدود می شود و نمی توان در هر زمانی و به مدت دلخواه اجرای شان کرد. تمامی نوتفیکیشن های دریافت شده در هر روز توسط این نرم افزار زیر نظر گرفته می شوند تا بتوانید زمان دریافت بیشترین پیام ها را به آسانی تشخیص دهید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 7 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام