Yoga Plus – Asanas & Classes Premium 2.4.4 مربی شخصی یوگا اندروید !

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

Yoga Plus – Asanas & Classes Premium Subscribed عنوان یک مربی شخصی و برنامه ی آموزش حرفه ای یوگا مخصوص دستگاه ها اندروید می باشد که توسط استودیو Marqode Technologies Ltd توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

 

اگر شما نیز جزو علاقه مندان به یوگا هستید این برنامه کمکتان می کند تا تمرینات یوگا را به درستی انجام داده و از سطح مبتدی تا پیشرفته بدون نیاز به هیچ مربی و یا پرداخت هزینه ای پیش بروید. مهم نیست که در چه مکان و یا زمانی حضور دارید تنها کافیست اراده کنید و این مربی شخصی را توسط اسمارت فون اندرویدی خود اجرا نمایید تا به آرامش روحی و جسمی دست پیدا کنید.

یکی از برترین قابلیت های یوگا پلاس که جزو اصلی ترین دلایل محبوبیت آن نیز به شمار می رود پشتیبانی از توضیحات کامل در مورد هر پوزیشن و مشاهده ی ویدئویی های آموزشی می باشد ؛

این ویدئو ها به صورت کاملا هوشمندانه و 360 درجه تمامی جهات را تحت پوشش قرار داده و می توانید نحوه ی صحیح هر حالتی را با دقت بسیار بالا بیاموزید. علاوه بر این تمامی تمرینات موجود در اپ هوشمند Yoga Plus در دسته بندی های مختلف قرار داده شده اند که بنا بر هدف خود می توانید تمریناتی متناسب با خواستتان انجام دهید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 68 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام