تهیه لیست فایل ها، پوشه ها، و اطلاعات کامپیوتری WinCatalog 17.1 Windows

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹

اگر فایل های زیادی بر روی فلش مموری، CD، یا هارد اکسترنال های خود دارید و برای یافتن یک فایل مجبور هستید تمامی این حافظه ها را جستجو کنید، با استفاده از نرم افزار WinCatalog میتوانید کار را برای خود راحت سازید.

نرم افزار WinCatalog لیستی از فایل های موجود در این حافظه ها درست میکند. به این ترتیب شما دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل، تمامی سی دی های خود را جستجو کنید. فقط کافیست این نرم افزار را باز کنید و اسم فایل خود را جستجو کنید و ببینید که آن فایل در کدام فولدر و یا سی دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید.

 

استفاده از این نرم افزار مخصوصا برای کاربرانی که اطلاعات زیادی را بر روی CD/DVD یا هارد اکسترنال آرشیو کرده اند بسیار مفید است. کافیست یک بار همه دیسک ها را با این نرم افزار اسکن کنید تا مشخصات همه اطلاعات موجود در آنها را به صورت یک کاتالوگ مرتب، شماره گذاری، و نام گذاری کند. به این ترتیب فقط با یک نگاه خواهید فهمید که فایلی که به آن نیاز دارید در کدام CD یا هارد قرار دارد.

 

از قابلیت های این نرم افزار ذخیره نامحدود اطلاعات است و شما لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید. همچنین این نرم افزار قادر است تا یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل نمایید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 32 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام