V Launcher 1.2.11 لانچر انیمیشنی اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

اندروید بی شک یکی از قوی ترین سیستم عامل ها در زمینه شخصی سازی رابط کاربری می باشد. توسعه دهندگان این سیستم عامل برای رفع نیاز های کاربران شان در این زمینه به طور متناوب برنامه های گوناگونی را عرضه می کنند که هر کدام شان به نوعی دستگاه هوشمند تان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای تغییر آیکون ها، نوار های کشویی، تصاویر زمینه و دیگر فاکتور های موجود اپ های متنوعی در دسترس هستند؛ با این وجود گاهی کاربران علاقه دارند که بیس رابط کاربری شان را تغییر دهند

. در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از لانچر ها می باشد. لانچر ها نیز همانند دیگر استارت اپ ها در چندین دسته مختلف قرار می گیرند که یکی از پر طرفدار ترین آن ها را می توان لانچر های گرافیکی دانست که علاوه بر فراهم سازی محیطی زیبا مجموعه ای از قابلیت های خاص را عرضه می کنند. V Launcher-Anime Wallpaper,Icon Changer,Theme Live عنوان یک لانچر انیمیشنی و پر امکانات می باشد که توسط تیم V Launcher Team توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

این نرم افزار با مجموعه امکاناتی که در اختیار کاربران اش قرار می دهد شرایطی را فراهم می سازد که گزینه های مختلف نمایش داده شده را تغییر داده و نمایشگر را در سطح بسیار بالایی شخصی سازی نمود. از تغییر آیکون ها گرفته تا ایجاد تغییرات در والپیپر ها همه و همه توسط وی لانچر امکان پذیر می باشد. از مهم ترین ویژگی های موجود توجه توسعه دهنده به مخاطبین ذخیره شده است!

با گزینه هایی که در اختیار تان دارید برای هر مخاطب یک تصویر خاص را در نظر گرفته تا در هنگام تماس گرفتن با او یا دریافت تماس از مخاطب تان تصویر مشخص شده به صورت تمام صفحه به نمایش در آید. پس از نصب تمامی آیکون ها به صورت کاملا اتوماتیک در پوشه هایی قرار داده می شوند که یک رابط کاربری تمیز را به نمایش می گذارد.

برای محافظت از حریم خصوصی خود هیچ گونه نیازی به استفاده از ابزار جانبی امنیتی نبوده و قادر خواهید بود که آیکون برنامه های دلخواه تان را تنها با یک گزینه مخفی سازید. بر خلاف بسیاری از لانچر های مشابه در این نرم افزار میزان استفاده از منابع پردازشی بسیار کم بوده و در حداقل ممکن تنظیم شده اند.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 16 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام