Study Flashcards 1.2 ساخت فلش کارت آموزشی برای اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

Study Flashcards – Review and Practice cards عنوان یک اپلیکیشن ساخت فلش کارت های اختصاصی می باشد که توسط MS International توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فلش کارت ها یکی از بهترین شیوه های آموزشی به شمار می روند. با استفاده از این کارت های آموزشی می توانید دانش خود را تثبیت کرده و اطلاعات را در حافظه بلند مدت تان ثبت نمایید. یکی از مشکلاتی که گاها علاقه مندان به یادگیری با آن رو به رو هستند عدم موجودی فلش کارت ها در موضوعات گوناگون است.

به همین دلیل در وحله اول شما باید روش ساخت این فلش کارت ها را بدانید. اگر نگاهی به نرم افزار های آموزشی سیستم عامل اندروید داشته باشید متوجه استفاده برخی از آن ها، از فلش کارت ها می شوید.

با این وجود در این دسته از استارت اپ ها نیز هر نوع فلش کارتی یافت نمی شود! نرم افزار Study Flashcards – Review and Practice cards یک راهکار مناسب برای ساخت فلش کارت های آموزشی در موضوعات دلخواه شما به شمار می رود.

تنها کافی است یک دسته بندی خاص را ایجاد کرده و فلش کارت های مورد نظر تان را بسازید. از مهم ترین ویژگی های موجود دسترسی به چند شیوه آموزشی به وسیله این فلش کارت ها می باشد؛ که هر کدام از آن ها به نوعی اجازه می دهند توانایی خود را در یادگیری افزایش داده و علاوه بر این، آموخته های قبلی تان را تثبیت کنید.

سیستم امتحان هوشمند به صورت خودکار در بازه های زمانی دلخواه تان ذهن و دانش شما را به چالش کشیده و میزان یادگیری را ارزیابی می کند. اشتراک گذاری فلش کارت های ایجاد شده بسیار آسان است؛

تنها کافی است، دوست شما این نرم افزار را نصب نموده تا شما تنها با یک اشاره، مجموعه ای از صد ها کارت مختلف را در قابل یک فایل csv با آن به اشتراک بگذارید.

اگر از حذف ناگهانی اطلاعات می ترسید، سیستم هوشمند کمک می کند که یک نسخه پشتیبان از تمامی کارت های خود ایجاد نموده تا در صورت نیاز قادر به بازیابی آن ها باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 9 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام