Snapchat 12.41.0.37 اسنپ چت مختص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: admin
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲

Snapchat – اسنپ چت یکی از جالب ترین، محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس از استودیوی برنامه سازی Snap Inc برای اندروید می باشد که دارای قابلیت بسیار جالبی است و همین قابلیت های جالب اش باعث شده با استقبالی عالی ربرو شود [البته باید به این موضوع ینز توجه داشت که اسنپ چت از قدیمی ترین برنامه های اشتراک گذاری است]! آیا برای شما پیش آمده عکستان را برای یکی بفرستید ولی بعد پشیمان شوید؟!

 

با این اپلیکیشن می توانید از خود عکس بگیرید و درصورت تمایل متنی را به آن اضافه کنید، سپس مدت زمانی را تنظیم کنید ( مثلا بین یک تا ده ثانیه) و سپس عکس خود را بفرستید،

در این صورت گیرنده به محض اینکه آن را دریافت کرد بعد از اتمام زمان تعیین شده، عکس از حافظه هر دو گوشی پاک می شود! البته شاید این مورد برایتان جالب نباشد

چرا که در حال حاضر این قابلیت در همه مسنجرها از جمله تلگرام موجود است اما این قابلیت ها ابتدا برروی این برنامه وجود داشت و مسنجرهای دیگر از ان الگو برداری کردند!

این اپلیکیشن توانست در مدت کوتاهی افراد زیادی را جذب خود کند و به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های اشتراک گذاری عکس شناخته شود که هم اکنون نسخه اندرویدی ان پیش روی شماست!

تغییرات آخرین نسخه :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

کلید زوم را بفشارید و بر روی نقشه متمرکز شوید

بهترین دوستان خود را در صفحه اصلی قرار دهید و روی آنها ضربه بزنید تا چت کنید

اضافه شدن فیلتر های آسمان ، ستاره و رنگین کمان

اطلاعات فایل
  • پلتفرم: اندروید
  • ورژن : 12.41.0.37
  • فرمت : apk
  • حجم فایل : 78 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

Snapchat 12.41.0.37 اسنپ چت مختص اندروید
{score}/{best} - ({count} {votes})

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام