SleepEasy® Technique Pro 1.2.1050 تکنیک خواب آرام مخصوص اندروید !

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

در اطراف ما افراد بسیاری وجود دارند که از نداشتن خوابی آرام رنج می برند! بی شک یکی از اصلی ترین دلایل نا آرامی و استرس های قبل خواب زندگی های پر مشغله می باشد که امروزه افراد زیادی با آن رو به رو هستند.

 

SleepEasy® Technique Pro عنوان یک اپلیکیشن خاص برای دسترسی به تکنیک های خواب آرام و کاهش استرس مخصوص اندروید می باشد که توسط SleepEasy & StressHelp Australia توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

همان طور که در توضیحات بالا اشاره کرده ایم این استارت اپ یک برنامه هیپنوتراپی نیست و می توان گفت که تاثیر آن پس از مدتی دائمی می شود! برای بهره مندی از آموزش ها و توضیحات تنها کافیست در هنگام رفتن به رخت خواب خود با اتصال یک هدفون به اسمارت فون و یا اینکه پخش به صورت عادی بر روی گفته های روانشناس برنامه تمرکز کنید و خوابی آرام را تجربه نمایید.

کیفیت پخش بالاست و سعی بر آن شده که توضیحات ارائه شده کامل باشد و هر کسی بتواند به راحتی انواع استرس و یا مشغله های فکری را از خود دور کند. همان طور که اشاره کردیم تاثیرات این استارت اپ از شب اول نمایان می شود و بسته به مشکلات ذهنی شما پس از چندین جلسه نتیجه ای مطلوب و دائمی به جای می گذارد.’

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 3 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام