Safe Plus 1.50.2 گاو صندوق رمز عبور

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

Safe Plus امنیت اطلاعات جزو مهم ترین مواردی است که کاربران دستگاه های هوشمند باید به آن توجه داشته باشند. با توجه به همه گیر شدن استفاده از اسمارت فون های اندرویدی بالطبع کاربران بسیاری نیز اطلاعات مهمی را از زندگی شخصی و یا حساب های مالی خود در این گوشی ها ذخیره می کنند. به همین دلیل بسیاری از هکر ها تلاش می کنند که با روش های مختلفی به این دسته از اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.

اولین موردی که پس از نصب توجه شما را به خود جلب می کند نوع رمز نگاری فایل ها می باشد. در این برنامه تمامی فایل ها، رمز های عبور و یا اطلاعات کارت های بانکی تان در قالب رمزنگاری 256 بیتی AES محافظت می شوند که بزرگ ترین شرکت های امنیتی از آن بهره می برند. همان طور که اشاره کردیم رمز های عبور، فایل های متنوع و اطلاعات کارت های اعتباری تان در قالب های مختلفی، در این گاو صندوق ذخیره شده و هیچ کس هیچ گونه دسترسی به آن ها نخواهد داشت. تمامی این اطلاعات بر اساس معیار های گوناگونی دسته بندی می شوند تا دسترسی به آن ها سریع و آسان شود.

اگر فایل های شما از نوع، فایل های متنی هستند می توانید آن ها را از طریق همین استارت اپ اجرا کرده و تغییرات لازم را در آن ها ایجاد کنید. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در دیگر نرم افزار های امنیتی اطلاعاتی را ذخیره کرده اید نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نبوده و تنها با یک اشاره می توانید این اطلاعات را به این نرم افزار وارد نمایید. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 3 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام