Resume Template, Resume Builder, Cover Letter 7.0 ساخت آسان و سریع رزومه مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

تمامی شما در طول زندگی تان به دنبال فعالیت های کاری مختلفی می روید؛ فعالیت هایی که رابطه مستقیمی با استعداد تان دارند! گاها دیده می شود که برخی از افراد علی رغم داشتن استعداد و دانش کافی در زمینه های مختلف توانایی بیان ویژگی های فردی شان را ندارند.

 

 

روزمه های کاری باید به گونه ای نوشته شوند که در یک نگاه توجه کارفرما را به خود جلب کرده و برای شروع کار با شما تماس گیرد.

بار ها و بار ها دیده شده است که افرادی بی استعداد تنها با داشتن یک رزومه مناسب وارد بازار کار شده و افرادی با مهارت و استعداد لازم به دلیل نداشتن رزومه خوب از کار هایی پر درآمد محروم شده اند.

به همین دلیل وظیفه خود دانستیم تا در این پست تصمیم به معرفی یک اپ هوشمند برای ساخت رزومه هایی فوق العاده بگیریم.

Resume Template, Resume Builder, Cover Letter

عنوان یک اپلیکیشن ساخت آسان و سریع رزومه می باشد که توسط Photo Studio & Picture Editor Lab توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این نرم افزار یک راه حل مناسب برای کسانی است که قادر به نوشتن رزومه های مورد نیاز شان نیستند.

بیش از 20 قالب از پیش طراحی شده در دسترس شما عزیزان قرار دارد که با توجه به موقعیت شغلی تان می توانید از هر کدام شان در هر طرحی استفاده کنید.

تنها کافی است قالب دلخواه خود را انتخاب کرده و شروع به شخصی سازی آن نمایید.

اطلاعاتی که توسط شما در رزومه ها قرار داده می شود به گونه ای قرار گرفته اند که بی شک توجه کارفرما را به خود جلب کرده و با داشتن یک طراحی زیبا شرایطی فراهم می شود که تمامی توجهات به سمت شما باشد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 9 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

Resume Template, Resume Builder, Cover Letter 7.0 ساخت آسان و سریع رزومه مخصوص اندروید
{score}/{best} - ({count} {votes})

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام