Photo Collage Maker, PIP, Photo Editor, Grid Pro 2.1.4 ساخت کولاژ تصاویر مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

حتماً تا به حال برای شما هم پیش آمده است که از یک رویداد، جشن، گردهمایی یا موضوعات دیگر چندین عکس داشته اید و هنگام انتخاب یکی از آنها برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با مشکل مواجه بوده و نمی توانستید بهترین عکس را انتخاب کنید. روشهای مختلفی وجود دارد که شما را از این انتخاب معاف می کند.

Photo Collage Maker, PIP, Photo Editor, Grid عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت کولاژ های زیبا و جذاب، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط VideoShow EnjoyMobi Video Editor & Video Maker Inc توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

در این برنامه تمام ابزارها و قابلیت هایی که برای ساخت کولاژ های حرفه ای نیاز است، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و کاربر تنها در چند گام ساده می تواند کولاژ هایی بسیار زیبا و جذاب ایجاد نماید.

الگوهای مختلفی برای ساخت کولاژ وجود دارد و می توانید کولاژ ها را در تعداد و اشکال مختلف بسازید. علاوه بر این قاب های متعددی نیز برای ساخت کولاژ در اختیار کاربر قرار دارد.

برای مثال می‌توانید کولاژ های خود را در قاب هایی مثل بیلبورد، زندان، صفحه روزنامه، تلویزیون و …. ایجاد نمایید.

انواع فیلترها برای زیباسازی تصاویر نیز در برنامه تعبیه شده است. همچنین می توانید تصاویر خود را با ابزارهای مختلفی ویرایش کرده و به آن ‌ها استیکر یا متن به صورت دلخواه خود اضافه کنید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 26 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام