Period tracker 2.12 ردیاب پریودی

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

تمامی بانوان از زمان رسیدن به بلوغ جنسی تا سنی خاص همواره قاعدگی را تجربه می کنند. قاعدگی به بانوان می گوید که باردار نیستند و بدن شان در حال آماده شدن برای تخمک گذاری است. گاها برخی از خانم ها با مشکلاتی نظیر عدم منظم بودن این چرخه رو به رو می شوند که می تواند دلایل پزشکی خاصی داشته باشد.

 

داشتن قاعدگی نا منظم تاثیر به سزایی در حالت روحی و جسمی شما داشته و نیاز است که به آن اهمیت دهید. با داشتن دوره های پریودی منظم می توانید برای بسیاری از فعالیت های تان برنامه ریزی خاصی داشته و در این دوره فقط استراحت کنید. برای دریافت اطلاعات منظم در این رابطه بهتر است به سراغ برنامه های اندرویدی برویم و از آن ها کمک بگیریم.

Period tracker for women. Ovulation calculator عنوان یک اپلیکیشن ردیاب پریودی و تخمک گذاری می باشد که توسط Wachanga توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این یک نرم افزار بی نظیر برای ردیابی چرخه های قاعدگی می باشد که بانوان نیاز ضروری به آن دارند. اپ فوق تمامی چرخه های شما را زیر نظر گرفته و در صورت به هم خوردن دوره ها سریعا می توانید متوجه آن شوید.

سیستم یادآور داخلی اجازه می دهد چند روز قبل از پرویدی از نزدیک شدن به تاریخ قاعدگی مطلع شده و فعالیت های ضروری خود را برای داشتن استراحتی کامل انجام دهید. تیم توسعه دهنده یک دفترچه یادداشت در این ابزار هوشمند گنجانده است که کمک می کند تا در زمان پریودی اطلاعات و حالت روحی تان را یادداشت نموده و جزئیات کاملی از چرخه های قاعدگی را حفظ کنید.

علاوه بر این، این ردیاب می تواند گزینه ای مناسب برای بارداری به شمار رود؛ به صورتی که با نمایش روز های تخمک گذاری کمک می کند احتمال بارداری را به سادگی هر چه تمام تر افزایش دهید. برای حفظ حریم شخصی تان جای نگرانی نیست، زیرا اپ فوق اجازه می دهد تا از اطلاعات موجود به وسیله رمز عبور محافظت نماید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 9 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام