Notch Notifications for MIUI Full 2.0.1568 اپلیکیشن رفع مشکل عدم نمایش آیکون نوتیفیکیشن ها در گوشی های دارای ناچ شیائومی مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸

ناچ یا notch یکی از جدیدترین نوآوری های اپل در طراحی گوشی هوشمند است. در این طراحی، دوربین و اسپیکر جلوی گوشی به جای این که خارج از صفحه نمایش باشد، در حالتی شبیه به قطره آب داخل صفحه نمایش قرار می گیرد. پس از ارائه این ویژگی، به سرعت سازندگان دیگر، آن را روی محصولات خود اضافه نمودند. شیائومی یکی از این سازندگان است.

این شرکت محصولات زیادی را با این طراحی به بازار ارائه کرده و می کند. در تولیدات شیائومی، هنگامی که نوتیفیکیشنی پدید می آید، آیکون آن در نوار بالای صفحه نمایش و اطراف ناچ نمایش داده می شود. طبیعی است که به دلیل کم بودن فضای اطراف ناچ اگر تعداد آیکون و نوتیفیکیشن ها بالا برود، جای کافی برای نمایش تمامی آن ها وجود نخواهد داشت و این مسئله باعث دیده نشدن برخی از نوتیفیکیشن ها توسط کاربر خواهد شد. امروز با برنامه ای برای حل این مشکل در خدمت شما هستیم. Notch Notifications for MIUI عنوان یک اپلیکیشن برای حل مشکل عدم نمایش آیکون نوتیفیکیشن ها در گوشی های دارای ناچ شیائومی است که توسط Andrea Zanini توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه آیکون نوتیفیکیشن ها زیر نوار استتوس بار به نمایش در می آید و تا هنگامی که نوتیفیکیشن را مشاهده نکنید در آن جا باقی خواهد ماند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و تنها کافی است در آن، مختصات درست برای قرارگیری آیکون ها و همچنین اندازه آیکون ها را مشخص نمایید تا برنامه شروع به کار کند.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 2 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام