NFC Card Emulator Pro (Root) 7.0.0 شبیه سازی کارت های NFC اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

در سال های اخیر نام تکنولوژی NFC را بسیار بیشتر از قبل می شنویم و شاهد آن هستیم که کمپانی های سازنده گوشی همراه در حال نصب این تکنولوژی روی همه محصولات خود هستند و در تبلیغات، بسیار روی وجود این تکنولوژی روی محصولاتشان تاکید می کنند. تکنولوژی NFC،‌ آن گونه که در رسانه ها تبلیغ می شود، اصلا تکنولوژی جدیدی نیست و روش کار آن نیز تفاوتی با RFID ندارد.

با گسترش این فناوری و همه گیر شدن استفاده از آن در ادارات،‌ آسانسور ها،‌ کارت های شناسایی،‌ مترو،‌ تاکسی و … تعداد این کارت ها نیز بسیار زیاد شده اند و هر کسی باید چندین نمونه از این کارت ها را همیشه همراه خود داشته باشد،‌ که نگهداری از آن ها را به یک چالش جدی تبدیل می کند.

اما چه می شد اگر می توانسیم به جای همراه داشتن این همه کارت،‌ تمام کار های خود را تنها با تلفن همراه هوشمند خود انجام می دادیم.

NFC Card Emulator Pro (Root) عنوان اپلیکیشنی برای شبیه سازی کارت های NFC است که توسط گروه نرم افزاری yuanwofei مخصوص دستگاه های اندرویدی توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

اگر گوشی هوشمند شما، دارای تکنولوژی NFC است، با استفاده از این برنامه می توانید تمامی کارت های NFC خود را کنار گذاشته و به جای آن ها تنها با استفاده از گوشی موبایل خود، تمام کار ها را انجام دهید.

این برنامه با اسکن کردن کارت های NFC یک کپی از آنها تهیه کرده و در خود ذخیره می کند. البته برای استفاده از این برنامه باید دستگاه شما دسترسی به روت داشته باشد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 2 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام