Motivation – Daily quotes 3.0.6 جملات جالب انگیزشی مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰

همه ما در طی مراحلی از زندگی با مشکلاتی رو به رو می شویم که باعث می شوند از ادامه مسیر خود برای رسیدن به موفقیت دل سرد شویم. این چنین مشکلاتی می توانند دلایل گوناگونی داشته باشند اما باید بدانید که یک انسان موفق کسی است که به چنین موضوعاتی اهمیت نداده و با وجود هر گونه مشکلی به مسیر اش ادامه دهد.

اطرافیانی که با آن ها در ارتباطیم، مطالعاتی که در طول روز داریم و چند عامل دیگر در افزایش انگیز بسیار موثر هستند. یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود انگیزه کافی برای رسیدن به اهداف مان داشته باشیم استفاده از تجربیات افراد موفق است.

در دنیایی که زندگی می کنیم انسان های بزرگ بسیاری هستند که در طول عمر شان به موفقیت های زیادی رسیده و استفاده از تجربه آن ها باعث پیشرفت ما می شود! این دانشمندان و یا کار آفرینان جملات تامل برانگیزی دارند که شنیدن و یا خواند شان باعث تقویت روحیه ما خواهد شد.

Motivation – Daily quotes

 

عنوان یک اپلیکیشن جملات انگیزشی مخصوص اندروید می باشد که توسط Monkey Taps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی شک یک راه حل مناسب برای مبارزه با افسردگی، زندگی های پر مشغله، افزایش انگیزه و … می باشد.

مجموعه جملات جمع آوری شده موجود در این استارت اپ کمک می کنند که بار دیگر انرژی و انگیزه کافی برای رسیدن به اهداف خود را داشته باشیم و برای رسیدن به آن ها تلاش کنیم.

یکی از بزرگ ترین وجه تمایز های این اپ هوشمند با سایر برنامه ها دسته بندی تمامی جملات و نقل قول های موجود در آن است که متناسب با نیاز های مان قادر به استفاده از یک دسته بندی خاص خواهیم بود.

سیستم یادآور موجود به صورت کاملا هوشمندانه و خودکار جملات را به نمایش در آورده و شرایطی را فراهم می سازد که بدون اینکه اقدامی کنید انگیزه تان برای رسیدن به اهداف تان افزایش یابد!

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 83 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام