Learn Languages LingQ: Read, Listen,SRS Vocabulary Premium 4.9.19 یادگیری سریع و هوشمندانه زبان مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

امروزه راه های مختلفی برای پیشرفت در شغل های متنوع وجود دارد که برخی از افراد دانستن یک زبان، غیر از زبان مادری را یکی از این راه های می دانند! اگر می خواهید فعالیت های کاری تان را گسترده تر کنید پس بی شک با افرادی در دیگر کشور ها رو به رو خواهید شد که لازمه برقراری ارتباط با آن ها دانستن یک زبان بین المللی و محبوب می باشد.

Learn Languages LingQ: Read, Listen,SRS Vocabulary عنوان یک اپلیکیشن یادگیری سریع و هوشمندانه زبان می باشد که توسط LingQ.com توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

مهم نیست که در زبان مورد علاقه تان چقدر توانمند هستید زیرا تمامی دروس موجود بنابر مهارت های شما دسته بندی شده و به مرور زمان به سطوح بالاتر خواهید رسید.

بیش از هزاران ساعت کلاس آموزشی، پادکست، کتاب و … در این مجموعه فوق العاده وجود دارد که کمک می کند در شرایطی کاملا مطلوب رشد کنید. از مهم ترین ویژگی های این برنامه پشتیبانی از آموزش زبان های مختلف است که در نسخه های مشابه با این پیچیدگی به ندرت دیده می شود.

یکی از امکانات موجود در LingQ که تیم توسعه دهنده مانور ویژه ای بر روی آن داده اند سیستم آموزشی SRS لغات، یا به عبارت ساده تر سیستم تکرار فاصله ای می باشد که اجازه خواهد داد تا هر لغتی را در حافظه بلند مدت تان ثبت کنید.

با گذشت زمان و استفاده مداوم از آموزش های موجود تمامی فعالیت های شما عزیزان ثبت شده و پس از مدتی قادر به مشاهده میزان پیشرفت تان خواهید بود.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 19 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام