Learn English Sentence Master Full 1.9 یادگیری سرگرم کننده انگلیسی اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

هر کسی برای یادگیری هر نوع مطلبی روشهای خاص خود را دارد؛ عده ای با تمرین و تکرار و عده ای دیگر با روخوانی مطالب مورد نظرشان! اما یکی از متداول ترین راه های یادگیری که می توان گفت هر کسی را جذب خود می کند و در عین حال نیز بازده بالایی دارد بازی و سرگرمی می باشد؛ به صورتی که همه چیز به ساده ترین شکل ممکن به ذهن افراد سپرده شده و در حافظه بلند مدتشان نقش می بندد.

Learn English Sentence Master Premium Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خلاقانه برای یادگیری زبان انگلیسی به وسیله بازی و سرگرمی می باشد که توسط MasterKey Games برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا به دور از هر گونه محیط آموزشی خشک و خشن انوع گرامر ها و لغات را در ذهن خود ثبت کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه به یک سطح مطلوب و قابل قبول برسند.

اصلا مهم نیست که شما در چه سنی هستید و تا چه میزان بر زبان انگلیسی تسلط دارید؛ زیرا آموزش های موجود در 4 سطح مختلف دسته بندی شده است تا هر کسی نیاز هایش را برطرف نماید. بهتر است این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 23 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام