نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو Inspyder Rank Reporter 3.2

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹

همه مدیران وب سایت (وب مسترها) دوست دارند وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجو بدانند. مثلا بفهمند در جستجوی فلان کلمه، چه رتبه ای دارند. به این ترتیب بهتر میتوانند سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند.

ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به Webmaster ها کمک کنند. برخی از این ابزارها آنلاین هستند و برخی دیگر به صورت نرم افزار تحت ویندوز. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از نرم افزارهای مفید برای وبمستر ها را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Inspyder Rank Reporter میتواند وضعیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو را گزارش دهد. کار با این نرم افزار ساده است. هرچند برای یک وب مستر حرفه ای، سادگی نرم افزار چندان ملاک نیست!

 

برای دیدن وضعیت سایت خود در موتورهای جستجو، کافیست آدرس سایت (یا وبلاگ) و چند کلمه کلیدی مربوط به سایت تان را وارد این نرم افزار کنید. بعد از چند دقیقه، این نرم افزار گزارش کاملی در مورد رتبه (Rank) شما در جستجوی آن کلمات کلیدی ارائه خواهد کرد.

 

اگر مثلا سایت شما در زمینه دانلود آهنگ است، توسط این نرم افزار میتوانید بررسی کنید که با کلمه کلیدی “دانلود آهنگ جدید” سایت شما چه رتبه ای در گوگل، یاهو، بینگ، و … دارد. و سایت های رقیب چه وضعیتی دارند!

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 16 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام