I am-Daily affirmations reminders for self care Premium 2.6.5 خودباوری و دفع انرژی منفی مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰

داشتن خودباوری یکی از اصلی ترین اصول پیشرفت در زندگی می باشد. در هر روز انسان ها به طور متوسط به هزاران موضوع مختلف فکر می کنند که بخش بزرگی از آن ها را افکار منفی تشکیل می دهند. شاید در نگاه اول و بر اساس عقیده برخی افراد این افکار زود گذر باشند اما تاثیر به سزایی در زندگی تمامی ما خواهند داشت.

فکر کردن مداوم به این گونه مسائل ما را از اهداف والای خود در طول زندگی دور کرده و انرژی مان را در رسیدن به خواسته های مان از بین می برند. پس اولین قدم برای داشتن یک زندگی شاد و رسیدن به موفقیت های پی در پی از بین بردن این افکار است که کسی جز خودمان نمی تواند در این راستا به ما کمک کند.

I am-Daily affirmations reminders for self care

 

عنوان یک اپلیکیشن خودباوری و دفع انرژی منفی می باشد که توسط Monkey Taps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به شما عزیزان کمک می کند به مرور زمان افکار منفی را از خود دور کرده و انرژی های مثبت را جذب کنید.

ایجاد تغییر در الگوی های ذهنی کار دشواری نیست تنها نیاز است به طور مستمر برای از بین بردن شان تلاش نمایید. با کمک این نرم افزار اهداف بلند مدت و یا کوتاه مدت تان را تعیین کرده و با یادآوری های روزانه تلاش خود را برای رسیدن به آن ها متوقف نکنید. شاید در نگاه اول عملکرد برنامه ساده باشد اما به مرور زمان اهدفتان در ذهن شما نقش بسته و جذب انرژی منفی به حداقل ممکن می رسد.

در هر روز جملات انگیزشی خاصی متناسب با هدف شما نمایش داده می شود که انگیزه تان را برای رسیدن به خواسته های تان دو چندان می کند. اگر جملات دلخواه شما در لیست وجود نداشت قادر به افزودن جملات الهام بخش شخصی تان هستید. بهتر است این نرم افزار را از دست ندهید و برای دریافت دریافت آن با ما همراه باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 96 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام