Graphing calculator plus 84 graph emulator free 83 Premium 5.2.1.351 ماشین حساب پیشرفته با قابلیت رسم نمودار مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

در دهه های گذشته وسایل الکترونیکی بسیاری ابداع شدند که به آسان تر شدن زندگی انسان ها و راحت تر شدن انجام کارها کمک کردند. یکی از محبوب ترین وسایل الکترونیکی، ماشین حساب ها هستند. ماشین حساب ها قادر هستند محاسبات را با سرعت و دقت بسیار بالا انجام دهند و انسان را از درگیر شدن با محاسبات ذهنی خلاص نمایند. زمانی که اولین ماشین حساب ها ارائه شدند، استقبال بسیار خوبی از آنها به عمل آمد و همین باعث شد که بسیاری از تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی به تولید این دستگاه ها روی آورند و شاهد ابداعات و اختراعات بسیاری در این زمینه باشیم. ماشین حساب های بسیاری برای انواع کاربرد ها ساخته شدند که از جمله پرکاربرد ترین آنها می توان به ماشین حساب های مهندسی یا علمی اشاره کرد. با ظهور گوشی‌های هوشمند روندی آغاز شد که در آن بسیاری از وسایل الکترونیکی به اپلیکیشن هایی برای این دستگاه ها تبدیل شدند. از اولین وسایلی که چنین اتفاقی را تجربه کردند، ماشین حساب ها بودند. ماشین حساب های بسیاری برای گوشی های هوشمند ساخته شده است که معمولا تنها قادر به انجام محاسبات ساده هستند اما امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که چیزی فراتر از یک محاسبه گر ساده است.

Graphing calculator plus 84 graph emulator free 83 عنوان یک ماشین حساب قدرتمند با قابلیت حل انواع معادلات ریاضی و رسم نمودار آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط lethinhien توسعه به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این ماشین حساب دارای ویژگی های بسیاری است برای مثال با استفاده از آن می توانید نمودار را برای معادلات مختلف پارامتری، قطبی و توابع رسم کنید. با این برنامه می توانید معادلات را حل کرده و محاسبات کسری را انجام دهید یا به راحتی مشتق و انتگرال بگیرید. همچنین امکان انجام محاسبات آماری مثل محاسبات آماری یک متغیره و دو متغیره، محاسبه رگرسیون خطی، درجه دوم و غیره نیز وجود دارد. مهمترین ویژگی برنامه قدرت بالای آن در رسم نمودارهاست و می تواند نمودارهای عبارت های مختلف ریاضی را با دقتی بسیار بالا رسم کرده و در سریعترین زمان نمایش دهد. اگر به دنبال یک ماشین حساب تخصصی برای انجام محاسبات خود هستید، نصب این برنامه را به شما توصیه می‌کنیم.

 

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 27 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام