Formulia 4.1 فرمول های علمی مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

بسیاری از علومی که به صورت کاربردی برای ساخت چیزها مورد استفاده قرار می گیرند، به گونه‌ای توسعه پیدا کرده اند که اندازه گیری موارد مختلف با آنها آسان باشد و انجام محاسبات به سرعت صورت بگیرد. برای رسیدن به این مقصود برای انواع محاسبات فرمول های مختلفی توسط دانشمندان گوناگون از سراسر جهان، ابداع شده است. اغلب علوم پایه و مهندسی پر از انواع فرمول ها هستند.

با توجه به اینکه بسیاری از این علوم را در دبیرستان می آموزیم و اغلب ما در دانشگاه هم با آنها سر و کار داریم، بسیاری از فرمول ها را باید در خاطر داشته باشیم تا بتوانیم محاسبات خود را به انجام برسانیم. این فرمول ها بسیار زیاد است و اغلب آن ها شباهت های کلی با یکدیگر دارند که همین باعث می شود حفظ کردن فرمول ها و به یاد آوردن آنها به شکل صحیح، کار دشواری باشد.

به همین خاطر کتابچه های مختلفی تولید می شوند که در آنها فرمول های مربوط به هر رشته به صورت خلاصه نوشته شده است تا کاربر بتواند آنها را همراه خود داشته باشد و در موقع نیاز از فرمول های موجود در آن استفاده کند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که شما را از چنین کتابچه‌ هایی بی نیاز میکند.

 Formulia

عنوان یک اپلیکیشن جامع حاوی فرمول های شیمی، فیزیک و ریاضی به همراه ابزار های متنوع برای ساده کردن انجام محاسبات، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Mario Chavarría توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه شامل فرمول های ریاضی، فیزیک و شیمی است که در موضوعات و مباحث مختلف دسته ‌بندی شده‌ اند تا راحت تر بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. برای هر کدام از فرمول ها توضیح کوتاهی نیز ارائه می شود تا بهتر بتوانید آنها را درک کنید. علاوه بر ارائه فرمول، در این برنامه ابزار های مختلفی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد تا راحت‌ تر بتوانند محاسبات خود را انجام دهد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 14 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام