Flash blink 10.3 فلش چشمک زن اطلاع رسان

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

در هنگام دریافت یک نوتفیکیشن در اسمارت فون های اندرویدی کاربر از چند طریق دریافت این اطلاعیه را متوجه می شود. اگر گوشی هوشمند شما در حالت بی صدا نباشد، صدای آلارم دریافت اطلاعیه را هشدار می دهد و اگر در حالت لرزش باشد این اطلاع رسانی به وسیله ویبره صورت می گیرد. اما یکی از جالب توجه ترین روش های مطلع شدن از دریافت پیام و یا نوتیفیکیشن ها ال ای دی های اطلاع رسان می باشد که تنها برخی از گوشی های هوشمند از آن ها بهره می برند. گرچه جای نگرانی نیست و شما هم می توانید لذت استفاده از این ال ای دی ها را به سادگی تجربه کنید.

Flash blink on Call, all messages & notifications عنوان یک اپلیکیشن فلش چشمک زن اطلاع رسان می باشد که توسط Flash 3 Software توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با مجموعه امکانات فوق العاده اش به کاربران اجازه می دهد که از فلش دوربین به عنوان یک ال ای دی اطلاع رسان استفاده کنند! به گونه ای که در هنگام دریافت انواع تماس ها و یا پیام ها فلش دوربین شروع به چشمک زدن می کند.

در این نرم افزار دو حالت مختلف چشمک در اختیار شما عزیزان قرار دارد که با توجه به سلیقه تان قادر به بهره مندی از آن ها خواهید بود. یکی از مهم ترین مواردی که پس از نصب توجه شما را به خود جلب می کند مجموعه امکانات و قابلیت های شخصی سازی می باشد؛ ب

ه صورتی که قادر خواهید بود فرکانس و مدت زمان چشمک را به آسانی تغییر دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این ابزار پر کاربرد که در دیگر نرم افزار های مشابه دیده نمی شود حالت هوشمند عملکرد می باشد!

به گونه ای که اگر در حال کار با دیوایس اندرویدی خود باشید گوشی این فعالیت ها را تشخیص داده و در زمان دریافت نوتفیکیشن ها فلش چشمک زن فعال نمی شود. نه تنها فلش عقب بلکه اگر اسمارت فون تان از فلش دوربین جلو بهره مند است با این اپ قادر به استفاده از آن خواهید بود.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 3 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام