Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX VIP 3.1.3.12 ماشین حساب قفل گذار و مخفی ساز مخصوص اندروید!

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

گوشی های ما منبعی غنی از اطلاعات شخصی و خصوصی ما هستند. ما از این دستگاه ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر، انجام کار های اداری، ثبت عکس و فیلم های خصوصی و خانوادگی، تماس گرفتن با دیگران، نگهداری اسناد، انجام کار های بانکی و … استفاده می کنیم. همین استفاده گسترده باعث می شود حجم عظیمی از اطلاعات خصوصی ما روی این دستگاه ها تلنبار شود.

Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX عنوان یک اپلیکیشن به شکل ماشین حساب، برای قفل گذاری روی فایل های تصویری، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Flatfish Studio توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. زمانی که این برنامه را نصب می کنید، یک برنامه ماشین حساب معمولی به گوشی شما اضافه می شود.

بنابراین هیچکس متوجه وجود اپلیکیشن قفل گذار روی گوشی شما نخواهد شد. درون این ماشین حساب می توانید به راحتی عکس ها و ویدئو های خود را اضافه کرده و به روش های مختلف قفل گذاری کنید. فایل هایی که به این روش قفل می شوند از طریق گالری ها و فایل منیجر ها در دسترس نخواهند بود. به همین خاطر یک نمایشگر تصویر و یک پخش کننده ویدئو داخلی درون برنامه وجود دارد که با آن می توانید فایل های خود را مشاهده کنید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 26 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX VIP 3.1.3.12 ماشین حساب قفل گذار و مخفی ساز مخصوص اندروید!
{score}/{best} - ({count} {votes})

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام