AnkiDroid Flashcards 2.14 مدیریت فلش کارت

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

سیستم حافظه مغز انسان بر خلاف کامپیوتر ها که اطلاعات را به صورت سازمان یافته ذخیره می کنند، اصلا سازمان یافته نیست و اطلاعات را به صورت پشت سر هم و حتی به صورت خطی ذخیره می کند. به همین دلیل بسیار محتمل است که برخی از اطلاعات دریافتی خیلی زود فراموش شوند یا پس گذشت مدتی، از حافظه پاک گردند.

برای همین دلیل لازم است که با استفاده از روش هایی کاربردی و امتحان شده، اطلاعات ورودی به مغز را ساماندهی کنیم تا در حافظه ماندگار تر باشند. در طول زمان، روش های مختلفی برای این کار به وجود آمده است که یکی از آن ها استفاده از فلش کارت است.

به این صورت که در یک طرف کارت، سوال و در طرف دیگر پاسخ نوشته می شود. رو هر کارت هم معمولا یک نکته یا سوال درج می شود. استفاده مداوم از این کارت ها باعث می شود که مغز اطلاعات موجود در کارت ها را به صورت سازماندهی شده در حافظه بلند مدت ذخیره کند

AnkiDroid Flashcards عنوان یک اپلیکیشن برای ایجاد، مدیریت و استفاده از فلش کارت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط AnkiDroid Open Source Team توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

این برنامه از سیستم تکرار دوره ای به خوبی پشتیبانی می کند و کارت ها را قبل از این که فراموششان کنید، به شما نمایش می دهد و این کار را آنقدر تکرار می کند تا دیگر نتوانید محتوای کارت ها را از یاد ببرید. این برنامه کلاینت های مختلفی برای ویندوز، مک، لینوکس و کروم او اس دارد. در تمامی این برنامه ها می توانید از یک اکانت واحد استفاده کنید و اطلاعات خود را در همه کلاینت ها به صورت یکسان در اختیار داشته باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 12 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام