الماس گرام 9.8 AlmasGram تلگرام بدون محدودیت

دیدگاه: 6
نویسنده: admin
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۱
7 تیر 1402 در 8:53 ق.ظ

الماس گرامAlmasGram یکی دیگر از نسخه های غیررسمی، پیشرفته، بدون مشکل اتصال و فارسی تلگرام می باشد.  این پیام رسان توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و توسعه داده شده و مخصوص کاربران فارسی زبان می باشد. این پیام رسان تمامی ویژگی ها تلگرام اصلی را دارا می باشد. علاوه بر آن خود نیز دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فرد جدیدی نیز است که همین قابلیت های جدید باعث محبوبیت زیاد آن بین کاربران می باشد. برای دانلود الماس گرام نسخه اصلی با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

 

بر کسی پوشیده نیست که تلگرام محبوب ترین پیام رسان برای ما ایرانیان محسوب میشود. این عنوان قبلاً دست واتساپ بود اما تلگرام با رویکردی نوین و خلاقانه وارد عرصه رقابت شد و به سرعت رشد کرد و بین کاربران ایران و جهان محبوب شد. علت این محبوبیت سرعت و امنیت بالای این پیامرسان و امکانات جالب آن می باشد.

تلگرام مبتنی بر رایانش ابری می باشد. یعنی تمامی پیام و فایل های ما در سرورهای خود تلگرام تا ابد ذخیره می شوند و مشکلی برای ذخیره سازی و نگهداری آن ها نداریم. خیلی ها از طریق این پیام رسان به کسب درآمد می پردازند و کسب و کار خود را از طریق ایجاد گروه و یا کانال گسترش میدهند.

به علت همین محبوبیت و امکانات زیاد تلگرام برای اشخاص و کسب وکارها و همچنین مسدود شدن این پیامرسان در ایران عده ای بر آن شدند تا نسخه های غیر رسمی و بدون مشکل از این پیامرسان را ایجاد کنند.

که الماس گرام یکی از این نسخه های غیر رسمی و ضدفیلتر (بدون مشکل اتصال) که از رابط برنامه نویسی کاربردی نسخه اصلی استفاده میکنه با امکانات متنوع تر و بیشتر.

همان طور که گفتیم الماس گرام توسط برنامه نویسان قدرتمند ایرانی بر اساس Api های تلگرام طراحی و توسعه داده شده است. این پیام رسان تمامی ویژگی های نسخه اصلی را دارا می باشد و همچنین قابلیت های جدیدی نیز به آن افزوده شده است.

از قابلیت های جذاب الماس گرام (AlmasGram) می توان به محبوب ترین آن ها یعنی حالت روح نام برد. این ویژگی برای اولین بار توسط موبوگرام ایجاد شد. حالت روح بدین صورت است که با فعال کردن آن شما به صورت کاملاً نامرئی می توانید در پیامرسان به فعالیت بپردازید. پیام های مخاطبان را بخوانید بدون آن که تیک آبی خورده شود و مخاطبتان متوجه شود.

از ویژگی های دیگر الماس گرام (AlmasGram) می توان به مدیریت همزمان چندین اکانت، دسته بندی چت ها، مدیریت دانلود پیشرفته، ارسال پیام زمان بندی شده و کلی امکانات جالب دیگه اشاره کرد. برای دانلود الماس گرام و آپدیت آن و همچنین برنامه های دیگر مانند تلگرام طلایی سایت تینروید را به خاطر بسپارید.

از دیگر قابلیت‌های الماس گرام می‌توان به دسته بندی گفتگوها براساس نوع آنها اشاره کرد که به شما در مدیریت بهتر چت‌ها و پاسخ‌دهی سریع به آنها کمک بسیاری می‌کند.

همچنین شما می‌توانید به صورت همزمان چندین حساب کاربری را در AlmasGram مدیریت نمایید و به راحتی بین آنها جابه‌جا شوید.

شما همواره می‌توانید برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود الماس گرام به مینی روید مراجعه کنید؛ پس ما را از یاد نبرید.

ویژگی های الماس گرام – AlmasGram اندروید:

  • مدیریت چند حساب کاربری بصورت همزمان
  • گزارش کامل بازدیدکنندگان از پروفایل شخصی شما
  • نمایش چت های حذف شده
  • مدیریت دانلود پیشرفته
  • تغییر صدا (مرد به زن و بالعکس)
  • بازگشت به گروه ها در صورت ترک آنها
  • تغییر فونت نوشته ها
  • ساخت تم دلخواه
  • فروارد پیشرفته
  • جاروبرقی
اطلاعات فایل
  • فرمت : apk
  • حجم فایل : 31 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

برچسب ها

امتیاز دهید

الماس گرام 9.8 AlmasGram تلگرام بدون محدودیت
{score}/{best} - ({count} {votes})

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

  1. فاطمه
    20 دی 01

    خسته شدم هرچی نصب میکنم بالا نمیاد امیدوارم این یکی کار کنه

  2. Zahra
    16 آذر 00

    سلام
    هیچ تلگرامی رو گوشیم نصب نمیشه به نظرتون چکار کنم دوستان ؟

  3. میتی کومان
    07 آبان 99

    چجوری میشه فهمید که امنه یا نه

    • محمد
      04 بهمن 99

      پروفایل چکر از کدوم قسمت میشه دسترسی داشت؟

  4. ابراهیم باطانی
    27 مهر 99

    درسته عاللللللیییییی دانلود کنید

  5. علیرضا
    31 اردیبهشت 99

    عااااااااالی

صفحه اینستاگرام