XtraMath v3.19.9 آموزش ریاضی به کودکان اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

XtraMath به فرزند شما کمک می‌کند بر اصول جمع، تفریق، ضرب و تقسیم که اجزاء اصلی آموزش ریاضی به او هستند، مسلط شود. یادآوری آسان و سریع اصول ریاضی برای موفقیت در کسرها، اعشار و محاسبه عددی چند رقمی ضروری به حساب می‌آید. این برنامه همچنین منابع ذهنی را برای حل مسائل پیچیده‌تر آزاد می‌کند.

فعالیت‌های دانش‌آموزی در این برنامه ساده و سرراست هستند و روزانه تنها چند دقیقه وقت می‌گیرند. این برنامه با استفاده از از روش‌های پیچیده سعی می‌کند تا مسئله مناسب را در زمان مناسب به فرزند شما ارائه دهد تا تأثیر تمرین حداکثر شود. دانش‌آموزان زمانی که یک عمل ریاضی را تمکیل می‌کنند یک گواهی دستاورد دریافت می‌نمایند.

شما نیز یک گزارش پیشرفت هفتگی دریافت خواهید کرد. این گزارش نشان می‌دهد فرزند شما تا چا اندازه اصول ریاضی را خوب یاد گرفته است. گزارش با جزئیات بیشتر نیز از طریق وب در هر زمان قابل دسترس می‌باشد.

این برنامه توسط میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر دنیا مورد استفاه قرار گرفته است. معلمان زیادی به طور منظم در برنامه درسی خود از آن استفاده می‌کنند. این حقیقت که XtraMath یک برنامه غیرانتفاعی بوده و هیچ گونه تبلیغی برای دانش‌آموزان به نمایش در نمی‌آورد برای والدین و معلمان جذاب است.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 78 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام