ثبت درجه آب و هوا روی عکس Weathershot (old PRO) 5.2.22

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹

Weathershot (old PRO) یک برنامه بسیار جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید وضعیت آب و هوایی محلی که در آن حضور دارید را با گرفتن عکس در محیط شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید . این نرم افزار به صورت خودکار می تواند اطلاعات بسیار مفیدی نظیر درجه حرارت هوا را به صورت خودکار بر روی تصاویری که تهیه می کنید اضافه نموده و در هر چه جذاب تر شدن تصاویرتان به شما کمک کند . بدین ترتیب خواهید توانست با عکس هایی که از سفرهای خود می گیرد و البته اطلاعات آب و هوایی آنجا که بر روی آنها درج شده است دوستان خود را شگفت زده نمایید . توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار می بایست قبلا اینستاگرام را نصب نموده باشید .

ویژگی ها :

می توانید پوسته مورد نظر خود را از میان 15 گونه ی مختلفی که وجود دارد شامل درجه حرارت کنونی هوا ، باران ، قدرت وزش باد ، مسیر حرکت باد و … انتخاب نمایید .

می توانید نه تنها اطلاعات مربوط به روز جاری بلکه یک باز زمانی نظیر روز آینده و حتی هفته آتی را نیز به عکس های خود اضافه نمایید .

درجه حرارت را بر اساس واحد های مختلف نظیر سلسیوس و فارنتهایت ، کیلومتر و مایل و … درج کنید .تغیرات نسخه اخیر :افزوده شدن 14 پوسته جدیدبرطرف شدن باگ ها

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 88 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام