تقویم شمیم یاس Shamime Yas 4.7

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹

نرم افزار شمیم یاس یک تقویم قدرتمند اندرویدی است که فرارسیدن زمان نماز و اوقات شرعی را به شما با زنگ هشدار خود اعلام می کند. این برنامه دارای گاه شما دقیق شمسی می باشد که تمامی تعطیلات در آن ذکر شده و به راحتی می توانید بر اساس اش برنامه ریزی کنید.

امکانات برنامه
نوع تاریخ

در این تقویم هر سه گاه شمار خورشیدی،قمری و میلادی ذکر شده است و روز های مهم سال در نوار اعلان برنامه به کاربر اعلام می شود.
اوقات شرعی

در تقویم شمیم یاس به شما اذان صبح،طلوع آفتاب،اذان ظهر،غروب آفتاب،اذان مغرب و نیمه شب شرعی اعلام می شود تا بهترین زمان را برای ارتباط با معبود انتخاب کنید.
قبله نما

اگر می خواهید نماز بخوانید و جهت قبله را نمی دانید تقویم شمیم یاس را دانلود کنید و در بخش قبله نمایش جهت دقیق قبله را مشاهده فرمایید
زیارت آنلاین

اگر می خواهید بدون توجه به بعد مسافت به زیارت ائمه بروید کافیست در این برنامه به بخش زیارت آنلاین رفته تا حرم امام علی،حرم حضرت ابوالفضل،بین الحرمین،حرم امام حسین و حرم امام رضا را به صورت آنلاین ببینید و زیارت کنید.


کرنومتر

این برنامه دارای زمان سنج با قابلیت ثبت چندین رکورد است.
تصاویر مذهبی

اگر می خواهید در پس زمینه تلفن همراه تان از تصاویر مذهبی استفاده کنید نرم افزار شمیم یاس بانکی بزرگ از این تصاویر را در بخش تصاویر مذهبی خود دارد.
تبدیل تاریخ

در این برنامه می توانید تاریخ های شمسی،قمری و میلادی را به یکدیگر تبدیل کنید.
ذکر شما

اگر هنگام ذکر گفتن تعدادش را فراموش می کنید با بخش ذکر این برنامه می توانید به راحتی مشکل تان را حل کنید و تعداد ذکر هایتان را بشمارید.
کافه کتاب

اگر اهل کتاب خواندن هستید به بخش کافه کتاب برنامه بروید تا از ده ها کتاب جذاب آن لذت ببرید.
ادعیه

در بخش ادعیه برنامه همه زیارات و ادعیه های روز آورده شده است که به سادگی می توانید هر کدام را گوش دهید و متن اش را بخوانید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 12 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام