PieCons – Ultimate Android Pie Icon Pack 3.6 آیکون پک با استایل آیکون های اندروید pie

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰

گوگل نزدیک به دو دهه است که از بزرگترین و تاثیرگذارین کمپانی ها در عرصه تکنولوژی و نرم افزار به شمار می آید. گوگل با ارائه محصولات متنوع نرم افزاری، شکل نگاه ما به نرم افزار ها و نحوه استفاده از تکنولوژی ها را تغییر داده است.

 

این کمپانی در زمینه طراحی نیز نگاه خاص خود را دارد و همواره یکی از پیشرو ترین ها در این زمینه بوده است به گونه ای که هر بار و با ارائه طراحی جدید از سوی گوگل، سبک طراحی آن به یک استاندارد تبدیل می شود و همه طراحان به ایجاد طرح های مشابه می پردازند. این مسئله را در اندروید، که یکی از محصولات گوگل است نیز شاهد هستیم.

گوگل هر بار با ارائه اندروید جدید، آیکون های جدید و تازه ای برای آن طراحی می کند که سبک طراحی آیکون برای اپلیکیشن ها را دچار تغییر و تحول می نماید. اگر از کاربران اندروید های ۹ و ۱۰ یا pie باشید، حتما با سبک طراحی خاص آیکون های آن آشنا هستید.

اگر به دنبال راهی برای تبدیل تمام آیکون هایتان به سبک آیکون های گوگل می گردید، برنامه ای که امروز در معرفی می کنیم را از دست ندهید.

PieCons – Ultimate Android Pie Icon Pack

عنوان یک آیکون پک با سبک طراحی آیکون های نسخه Pie اندروید است که توسط گروه نرم افزاری DrumDestroyer Themes توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. بر خلاف سایر آیکون پک ها که تنها به وسیله لانچر هایی مثل نوا لانچر، گو لانچر و …. قابل فعال سازی و استفاده هستند،

این آیکون پک قابلیت کار با لانچر های اصلی کمپانی ها مثل Sony، Zen UI، LG Home و …. را نیز دارد و می توان بدون نصب لانچر از آن استفاده کرد. این بسته آیکون آپدیت های منظمی دارد و به صورت مستمر به تعداد آیکون های آن افزوده می شود و هر بار اپلیکیشن ها و بازی های بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 90 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام