مدیریت حافظه کلیپ بورد PasteCopy.NET

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نام کلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.

همچنین وقتی متنی را انتخاب و آن را Copy میکنید متن مورد نظر در همین حافظه قرار میگیرد. و هنگام Paste کردن از همین حافظه خوانده میشود و درج میگردد.

 

در حالت عادی، ویندوز یک حافظه Clipboard بیشتر ندارد. یعنی با قرارگیری هر اطلاعات جدیدی در کلیپ بورد، اطلاعات قبلی از بین میرود.

 

اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار PasteCopy.NET است.

 

وظیفه نرم افزار PasteCopy.NET ، مدیریت حافظه کلیپ بورد است. این نرم افزار هر چیزی که در کلیپ بورد قرار میگیرد را به صورت یک لیست ذخیره میکند و میتواند در هر زمان آن را در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا اگر روی 10 فایل مختلف به ترتیب کلیک راست کرده و Copy را بزنید، بعدا میتوانید با کمک این نرم افزار انتخاب کنید که کدام فایل در کجا Paste شود.

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام