NotifyBuddy – AMOLED Notification Light 1.70 اپلیکیشن تبدیل صفحه نمایش امولد به چراغ نوتیفیکیشن مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
16 بهمن 1398 در 10:58 ب.ظ

NotifyBuddy – AMOLED Notification Light عنوان یک اپلیکیشن برای اطلاع رسانی نوتیفیکیشن ها از طریق صفحه نمایش امولد مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری XanderApps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. سازنده ی این برنامه که یکی از کاربران وبسایت xda است، وقتی از نبود چراغ نوتیفیکیشن روی گوشی OnePlus 6T مطلع می شود، تصمیم می گیرد راه حلی برای آن پیدا کند و در نتیجه اپلیکیشنی می نویسد که صفحه‌ نمایش گوشی اندرویدی را به یک چراغ نوتیفیکیشن تبدیل می ‌نماید. روش کار این اپلیکیشن به این صورت است که وقتی شما یک نوتیفیکیشن در دستگاه خود دریافت می‌کنید، صفحه ‌نمایش گوشی با نمایش یک انیمیشن شبیه به چشمک زدن صفحه ‌نمایش، اعلام می ‌کند که یک نوتیفیکشن دریافت نموده ‌اید. به این صورت لازم نیست هر بار گوشی خود را برای اطلاع از نوتیفیکیشن ها چک کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه NotifyBuddy – AMOLED Notification Light اندروید :

قابلیت استفاده هم برای برنامه ها و کارکرد های سیستمی (مثل تماس از دست رفته و … ) و هم برای برنامه های کاربردی (مثل پیام رسان ها)
قابلیت جستجو در تمامی اپلیکیشن های موجود روی دستگاه
قابلیت خاموش و روشن کردن برای هر اپلیکیشن به طور مجزا
امکان تعریف رنگ های متفاوت برای اپلیکیشن ها و عملکرد های مختلف، تا بدون نیاز به چک کردن گوشی از جزئیات نوتیفیکیشن نیز اطلاع پیدا کنید
رابط کاربری بسیار ساده، زیبا و آسان

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 3 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام