LinePlus Icon Pack 1.0 آیکون پک زیبا و رنگارنگ لاین پلاس اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰

یکی از قدرتمند ترین سیستم عامل های سراسر دنیا در زمینه شخصی سازی اینترفیس اندروید می باشد. همین موضوع باعث شده است که کاربران دستگاه های اندرویدی روز به روز بیشتر شده و سهم این دیوایس ها در بازار جهانی افزایش یابد. نه تنها سیستم عامل بلکه توسعه دهندگان بر پایه امکانات ارائه شده سعی می کنند که در هر زمانی بهترین نرم افزار ها را برای شخصی سازی ارائه دهند.

مهم نیست که قصد تغییر چه بخشی از رابط کاربری را دارید؛ تنها کافی است ابزار مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو کرده و در کوتاه ترین زمان به برنامه مرتبط در این زمینه دسترسی پیدا کنید.

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تغییرات بزرگ در صفحه نمایش، تغییر آیکون ها می باشد. همان گونه که در پست های گذشته اشاره کرده ایم راه های مختلفی برای شخصی سازی آیکون ها و ایجاد تغییرات در آن ها وجود دارد که از بهترین شان می توان به آیکون پک ها اشاره کرد. آیکون پک ها کمک می کنند که بدون هیچ گونه دردسری، نماد ها را با یک اشاره تغییر داده و جلوه ای خاص به نمایشگر خود ببخشید.

LinePlus Icon Pack

عنوان آیکون پک زیبا و رنگارنگ لاین پلاس می باشد که توسط Sun Themes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

 

 

همان طور که در توضیحات فوق اشاره کردیم این نرم افزار همانند دیگر مجموعه های موجود در مارکت اندروید کمک می کند به هزاران آیکون جدید دسترسی داشته باشید.

یکی از مهم ترین دلایلی که این آیکون پک را خاص کرده است طراحی منحصر به فرد نماد ها و استفاده از رنگ هایی یک دست در آن ها می باشد که کمک می کند جذابیت صفحه نمایش را دو چندان کنید.

بیش از 5 هزار آیکون مختلف در دل این استارت اپ تعبیه شده است که تیم توسعه دهنده توجه ویژه ای به آن ها داشته و سعی کرده است تمامی توانایی خود را برای طرح هایی بدون نقص به کار ببرد.

به روز رسانی های مرتب در بازه های زمانی گوناگون کمک می کنند که به صورت منظم آیکون هایی جدید را دریافت کرده و به طور مستمر تغییراتی گوناگون را در UI ایجاد کنید. مهم نیست که از چه لانچری استفاده می کنید

زیرا توسعه دهنده سعی داشته که با پشتیبانی از لانچر های مختلف طیف وسیعی از کاربران را تحت حمایت خود قرار دهد. بهتر است این آیکون پک فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 55 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

LinePlus Icon Pack 1.0 آیکون پک زیبا و رنگارنگ لاین پلاس اندروید
{score}/{best} - ({count} {votes})

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام