Learn Python Programming Pro 2.1 یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون مخصوص اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰

پایتون یک زبان همه منظوره، سطح بالا، شی گرا، اسکریپتی و متن باز است که دارای طرفداران بسیاری از سراسر جهان می باشد. معمولا یادگیری این زبان نیازمند درس هایی پایه ای و کامل می باشد تا دانش آموز بتواند بدون هیچ نقصی توانایی هایش را افزایش دهد. برای همین قصد داریم تا در این پست شما را با یک استارت اپ فوق العاده در این زمینه آشنا کنیم.

Learn Python Programming Pro عنوان یک اپلیکیشن یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می باشد که توسط ApkZube برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با بهره مندی از مجموعه درس های آموزشی خود کمک می کند تا علاقه مندان به برنامه نویسی، زبان پایتون را در اصولی ترین حالت ممکن فرا بگیرند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ را می توان در آفلاین بودن آن دانست ؛ به گونه ای که برای دنبال کردن کلاس های آموزشی نیازی به دسترسی به اینترنت نیست و هر گونه نیاز کاربران به سرعت برطرف می شود.

تمامی مطالب موجود در این استارت اپ در گروه های متنوعی دسته بندی شده اند تا کاربر به آسانی هر چه تمام تر مطالب مورد نظر اش را بیابد و طبق توضیحات به توانایی های خود بیفزاید. محتوای آموزشی همراه با مثال هایی بیان می شود تا موضوع آموزش داده شده به درستی در ذهن کاربران نقش ببندد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 7 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام