ریموت دسکتاپ EMCO Remote Desktop Enterprise 4.3.4 Windows

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹

ممکن است بخواهید مدیریت یک کامپیوتر را از راه دور به دست بگیرید و آن را کنترل کنید، ویندوز به صورت پیش فرض قابل ریموت دسکتاپ را دارا میباشد ولی نرم افزار Remote Desktop Enterprise از شرکت EMCO قابلیت های بیشتری نسبت به نرم افزار پیش فرض ویندوز دارد.

نرم افزار EMCO Remote Desktop یکی از نرم افزارهای کنترل از راه دور است که به شما اجازه میدهد تا مدیریت هر کامپیوتری را از راه دور در دست داشته باشید. این امکان شما را قادر می سازد تا از طریق اتصال به دسکتاپ خود از یک مسافت دور، کامپیوتر خود را مدیریت کنید. الگوریتم های انتقال داده بهینه سازی شده موجود در این برنامه، دسترسی سریع و ایمن شما به کامپیوترتان را تضمین میکند.

 

علاوه بر استفاده از ویژگی های کنترل از راه دور، شما می توانید قابلیت های دیگر این نرم افزار از جمله: استفاده از اطلاعات و کارایی های سیستم مورد نظر، چت با کاربران، ایجاد screenshots و … را نیز به کار ببرید.

قابلیت های نرم افزار EMCO Remote Desktop بیشتر از نرم افزاری مشابهی است که فقط برای دسترسی از راه دور به کار میروند. زیرا علاوه بر ماژول های کنترل از راه دور سریع دسکتاپ، مجموعه ای از ابزار های اضافی مدیریت از راه دور از جمله ارائه گزارش هایی دقیق از سخت افزار و نرم افزار موجود، اجرای task های مختلف، خاموش کردن سیستم از راه دور و نظارت بر عملکرد سیستم را نیز برای شما فراهم کرده است.

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 12 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام