Burst Mode Camera Pro v1.64 عکاسی سریع در اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹

با استفاده از برنامه Burst Mode Camera یک دوربین بسیار سریع با قابلیت گرفتن عکس‌های متوالی در اختیار دارید که همیشه همراه شما بوده و برای اکشن آماده می‌باشد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است: کافیست برای گرفتن عکس‌های پشت سر هم انگشت خود را بر روی دکمه شاتر نگاه دارید. همچنین اگر می‌خواهید عکس‌های کمتری بگیرید، می‌توانید به صورت مرتب دکمه شاتر را لمس کنید. سرعت عکس گرفتن به دستگاه و شرایط نوری بستگی دارد، اما بر روی گوشی‌های خوب معمولاً حدود 30 عکس در دقیقه می‌باشد.

عکس‌های متوالی برای عکاسی ورزشی و طبیعت عالی هستند، اما می‌توان در موقعیت‌های دوستانه و خانوادگی نیز از آن استفاده کرد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا دقیقاً عکس دلخواه خود را از دوستان، کودکان و حیوانات خانگی خود بگیرید.

در صورتی که دستگاه شما دارای ویژگی فوکوس خودکار پیوسته باشد، این برنامه از آن استفاده می‌کند، در غیر اینصورت می‌توانید از لمس برای فوکوس استفاده کنید. شرایط نوری خوب برای کسب سرعت بالا کلیدی است. در مواقع مورد نیاز از چراغ قوه استفاده کنید. صدای شاتر را نیز می‌توانید غیر فعال کنید. تصاویر در گالری شما در آلبوم Burst Mode Camera ذخیره می‌شوند، از برنامه گالری دستگاه خود برای رسیدگی به عکس‌ها استفاده کنید.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 5 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام