ARES Touch: DWG CAD Viewer & Editor Full 19.1.0 باز کردن و ویرایش فایل های CAD در اندروید

دیدگاه: 0
نویسنده: android .
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

اگر به پنجاه سال گذشته نگاهی گذرا بیندازیم، متوجه می شویم که تاثیر گذار ترین عامل در این سال ها کامپیوتر ها بوده اند. کامپیوتر ها شیوه فکر، زندگی، کار و ارتباط ما را کاملا متحول کرده اند. بسیاری از کار هایی که پیش از این تنها با دست و قدرت تفکر انجام می شد، حالا می تواند با کامپیوتر در زمان و زحمت بسیار کمتر انجام گیرد.

اتوکد یکی از معروف ترین نرم افزار های طراحی است که برای طراحی نقشه و نمای ساختمان ها استفاده می شود، نرم افزار های طراحی بسیاری وجود دارد که می توان در رشته های مختلف از آن ها بهره برد.

از مهم ترین امکانات مشترک بین تمامی این نرم افزار ها، می توان به دقت در طراحی، طراحی به صورت سه بعدی، امکان ساخت مدل ها در ابعاد نسبی واقعی و پیش بینی حالت های مختلف اشاره کرد.

نرم افزار های طراحی معمولا در کامپیوتر ها و سخت افزار های قدرتمند قابل اجرا هستند و فایل های سنگینی را تولید می کنند که برای اجرا نیاز به چنین نرم افزار هایی دارد، اما با اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، می توانید چنین فایل هایی را در گوشی همراه خود نیز باز کرده و ادیت نمایید.

ARES Touch: DWG CAD Viewer & Editor‏ عنوان یک اپلیکیشن برای باز کردن و ویرایش فایل های CAD در سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Graebert GmbH توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

این برنامه برای ایجاد، باز کردن، حاشیه نویسی و یا اصلاح نقشه های DWG در گوشی هوشمند و تبلت کاربرد دارد. این برنامه نسبتا سنگین است و برای استفاده از آن حداقل دو گیگابایت رم لازم است.

اطلاعات فایل
  • فرمت : APK
  • حجم فایل : 92 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام