مدیریت برنامه های در حال اجرا در ویندوز AnVir Task Manager 6.7

دیدگاه: 0
نویسنده: mehdi .
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹

کاربرانی که آشنایی بیشتری با ویندوز دارند، با برنامه Task Manager (یا مدیریت وظایف) در ویندوز آشنا هستند. از این ابزار مفید و کاربردی برای مشاهده لیست برنامه هایی که در ویندوز در حال اجرا هستند استفاده می شود. حتما میدانید که تمام برنامه ها پنجره جداگانه ای ندارند، و برخی از آنها به صورت مخفی و در پس زمینه ویندوز اجرا می شوند. مثل سرویس های ویندوز، سرویس های آنتی ویروس ها، و افزونه های مختلف سیستم.

ابزار Task Manager ویندوز با کلیک راست بر روی نوار پایین ویندوز (Task Bar) در دسترس است. همچنین با فشردن همزمان کلید های Ctrl+Alt+Del اجرا می شود.

ابزار Task Manager ویندوز علاوه بر اینکه لیست برنامه های در حال اجرا را نمایش می دهد، مقدار حافظه در حال استفاده و همچنین میزان مصرف CPU را گزارش می کند. علاوه بر این، شما می توانید برنامه هایی که امکان بستن آنها در حالت عادی وجود ندارد را از طریق Task Manager ببندید. (مثل برنامه های که هنگ می کنند)

 

اما ابزار Task Manager ویندوز ، بسیار ساده است و امکانات پیشرفته ای که شاید مورد نیاز کاربران حرفه ای ویندوز باشند را ندارد. به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که می تواند جایگزینی بسیار حرفه ای و قدرتمند برای Task Manager ویندوز باشد. نرم افزاری که برای کاربران فارسی زبان ناشناخته است و برای اولین بار توسط سایت معرفی می شود. یعنی نرم افزار AnVir Task Manager که تولید شرکت AnVir می باشد.

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar
  • حجم فایل : 8 مگابایت
  • پسورد: bia2software.ir
باکس دانلود
پسورد: bia2software.ir

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

صفحه اینستاگرام